Udělej si sám oprava dna lodi Krym

Podrobně: svépomocná oprava dna lodi Krym od skutečného mistra pro web my.housecope.com.

Zdravím celé bratrstvo poháněné vodou! Při té příležitosti jsem si koupil Crimea 3 s motorem Yamaha 90. (Myslím, že infa o motoru vyvolá u mnohých úsměv). kromě toho je sériové číslo 170. s nesprávnými kroky. Jak všichni chápete, tělo v zabitém stavu je podobné vlně, proti které se nedoporučuje „tlačit tenisku“. Napoleonské plány vypadají asi takto: nahrazení dna 3mm AMg5, další využití člunu pod stejným motorem. Plánuji se projít kolem Pirogovského, ponesu lyžák a taky budu rybařit. Proto otázky k opravě: jak a čím upevnit sadu rámů s novým dnem bez vyříznutí starého? Čekám na tvůj ratsuh!

Bude jednodušší a možná i levnější vzít na tento motor pouzdro.

Změnil jsem dno na Krymu 3.
Je to možné, ale při 90l/s při 8g to nemá smysl. smrt této budovy.

Krym je plochý. a tedy pokud na to dáte 60 sil a 90hp. rozdíl nebude velký.ale spotřeba paliva je skvělá.zkus hledat pouzdro na svůj pit 90.

Koupím budovu Krym3. (pod Merck40jet)

Pokud jste se do téhle lodi upřímně zamilovali, tak tohle už dávno chcete, předtím tu byl obyčejný Krym s vichřicemi, pokud nebyly v pořádku. že peníze jsou nezměrné, že bohatství. V důsledku toho jsem plivl na stát, bylb ruce, udělám to. Množství práce samozřejmě, ale potěší duši. Dotaz na váženého vodníka: jak se tvarovalo prostěradlo, jsem viděl na fotce. Kdo poradí co s uchycením rámů na nové dno,bez sundání starého!Provar?Není tam žádné kontaktní svařování,jen argon. Je tloušťka 3 mm dostatečná?

Video (kliknutím přehrajete).

Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


Tady je můj Krymčik!

>> Dotaz na milého vodníka: jak se tvarovaly prostěradla, viděl jsem
> na fotce. Kdo poradí co s připevněním rámů
> nové dno bez demontáže starého! Provar? Žádné kontaktní svařování,
> pouze argon.

Na starém dně mezi rámy a podélníky jsem nařezal čtverce a přivařil podél okrajů k novému plášti. Plus byl vrtán vrtákem 10 nebo 12 mm. a vařené pomocí poloautomatického zařízení přes tyto otvory.

Je tloušťka 3 mm dostatečná?

Dělal jsem 2mm, ale vyztužil jsem to ohybem. Bez perlení je samozřejmě lepší 3mm.

> Koupit bydlení Krym3. (pod Merck40jet)
1000 $ (pouzdro). V případě zájmu na mail!

Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


slava77_07 napsal:

> Skep napsal:
>
Citováno1>> Koupím budovu Krym3. (pod Merck40jet)
> 1000 $ (pouzdro). V případě zájmu na mail!
Zapomněl jsem fotku.

Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


Obdivujte lidi v ranách mé lodi. Nedokážu říct na jak dlouho, ale to je důsledek ekonomické spotřeby luminiscence a silného motoru.

Krym-3 a Pit F-100
Odkaz.
Loďka je živá.Všechny jsou netknuté,ale energie je přehnaná.Zřídkakdy jde na louku,když je voda zrcadlem.Předbíhá všechny dostupné dovozní lodě,aby se kluci neptali

> Obdivujte lidi v ranách mého člunu. Nemohu říci pro
> jak dlouho ale to je důsledek ekonomické spotřeby luminiscence a výkonného motoru.

Díval jsem se, díky moc za odkaz! Impozantní. Chci ze svého udělat něco takového. Pú, byl bych velmi vděčný, kdybych viděl fotku v procesu opravy tohoto plavidla. Jaká je tloušťka dna?Jak se chová vyměněné AMG při provozu?Jak jste dosáhli rovnosti stran?Mám vyříznuté skříňky.Plánuji zpevnění dutým čtvercem (obdélníkem) AMG.Při sběru informací , vše doložím s následnou kalkulací. Žádám vás, abyste odpověděli každému, kdo má zájem o Krym 3! Děkuji vám všem za dřívější!

Jak je tedy dno na Krymu vyztuženo pod Ya-100. Pú, udělej pár fotek, pokud je to možné, to by mě zajímalo!

Všechny redany byly odstraněny ze spodní části a byl překryt 4-5 mm hliníkový plech. Plech je podélně rozřezán zevnitř uprostřed tak, aby byl rovnoměrný ohyb s úhlem podél kýlu a ne s bříškem.Vše je zevnitř připevněno šrouby do těla plechu.Závit se řeže přímo do plechu m-4 nebo m-5.opět z al.rohu ve kterém je na výšku vyříznuta jedna police, aby redan správně stál.Na příčce z vnější strany je také plech Kamenec. celá šířka a výška H-5mm se zdá být přes 1mm gumu jak to nevypadalo dovnitř příčky.Deska je zvenku polepená sklolaminátem,tmelem epoxidem atd.Chel udělal 3 Crimea .2 na šrouby. kamenec.při svařování vedl a není tam tak rovnoměrné dno.Loď je na lodi zasypaná sněhem,když se k ní dostanu,tak že můžu zítra vyfotit,ale fotky proudu v osobním. jak je sem vymáčknout, nemůžu na to přijít s počítačem "nejsem kamarád" ale není tu žádné dítě: - ((

Děkuji za informaci! Můj mail: Děkuji za předchozí. Vadim.

Vyhoď mě taky, pliz

Odesláno do KRYMOVOD a VOLZHAK - Nemohu sem. Je to pro mě těžké. Pusťte poštu

Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


eh zlato.

Ahoj Lambo a upřímnou soustrast za předčasnou smrt tvého duchovního dítěte. Je to škoda, škoda. Jak dlouho jste v provozu s H-50? Viděl jsem skoro všechny fotky vaší lodi + video + restaurátorské práce, trup byl opravdu v prolamovaném stavu, je prostě vzácnost něco takového najít!

Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


Práce jdou kupředu, pomalu, vysekat čas je možné jen o víkendech, škoda jen dvou rukou.

Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


Odvrtávám bodové svařování, jdu nejdřív vrtákem 3mm, pak 12mm. Dopadá to takto. K dnešnímu dni jsem odstranil všechny redany.

Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


Na cestě je několik otázek. Je tam naražená deska, bývalý majitel se s opravami neobtěžoval, hloupě navařený v místech, kde to prasklo a hotovo. Řekněte mi, kdo a jak vyrovnal výsledky. S takovou prací nejsou žádné zkušenosti, proto se těším na vaše doporučení!

Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


Tady je to blíž. Myšlenky jsou následující: nejprve uvolněte zesilovače zevnitř (také svařené), poté místo nahřejte fénem a vyklepněte jej vytažením zezadu nahoru. Poraďte lidem!

Případ se blíží nákupu materiálu ke dnu. I zde jsou stále některé otázky. Žádám Vodníka a toho, kdo změnil dno, aby odpověděli! Plech 3x1500x4000 je podle mých měření na dno málo (myslím to rozpůlit). Obchodníku, prodejte tajemství tvarování plechů, jak jste to udělal? Jaké redany jsi uvařil 30x30, víc? Ohnutý nebo hotový roh? Líbí se mi verze, kterou poslal Pú, ale kvůli pruhu 40 cm koupit prostěradlo. ani nevím. Čekám na vaši radu, vážení uživatelé fóra! Díky předem!

Právě na 1. Krymu si pro sebe udělal pruh mezi redany, něco jako lyže. další dva mají zcela uzavřené dno.

Chápu, varianta s lyží je stejně jako ona, kde je tloušťka 4 a lyže 5k, je to v pořádku?

Ano, čert ví, jak se tam dostal.Vyfotím to zespoda, ale se spodkem se vůbec netrápí.Na lyži celková tloušťka cca 8 mm.

Re: Jak narovnat dno na Krymu?

Dřevěné kladivo a špalík je celá věda.Dnes jsem to narovnal.Jedině bez fanatismu rozbijete kov.

Re: Jak narovnat dno na Krymu?

I já jsem měl bublinu blíže zádi a prasklou přímo podél přepážky!! není to děsivé, jen to nedávno padlo do rukou místnosti!

Re: Jak narovnat dno na Krymu?

Jak správně narovnat dno u Krymu?

Vysvětlete na prstech, jak to je kompetentně udělat? Potřebuji kov zahřát nebo "za studena"? Zatlouct na váhu nebo tak, aby dno raftu leželo na podlaze?
Malé promáčkliny a hrbolky po celém dně. A to nejdůležitější - dno ve vzdálenosti 10 cm od příčky... Tam je dno rozdrceno a příčka je jako škrábání na vodě. Bojím se zničit loď.

Vezměte nové členy do svých řad.
Dětský sen se stal skutečností a minulý týden jsme se s přítelem stali šťastnými majiteli Krymu.
Nyní chceme mít čas to uvést do přijatelného stavu před spuštěním navigace, rozpočet je jako vždy omezený.

Samotný sbor, ač „živý“, vyžaduje naši účast.
Předchozí majitel se o loď moc nestaral a "poněkud" ohnul kýl dnem dovnitř (zřejmě do něčeho narazil), na zbytku trupu je také řada "bojových značek".

S rovnacími pracemi na Krymu zatím nemáme zkušenosti a porozumění, budeme vděční za jakékoli konstruktivní podněty a neodmítneme služby specialisty.
Zůstaly původní sedačky a sedačka, plánujeme je restaurovat a dále provozovat, v této části a obecně vás také prosíme o sdílení zkušeností.

Navrhuji prodiskutovat loď Krym, Krym, její klady a zápory, doladit ji (tyuneng) pro sebe.
Vidím následující otázky:
Pohodlné ložní vybavení.
Kompetentní markýza (na rodinné nebo nové oblouky)
Přední sedadla (nativní, s tlumiči, auto atd.
Stacionární nádrž.
Payoli, horníci atd.

Zde je výběr fotografií pro začátek [ [Pouze odkazy na členy odborů. ]
Na tanku je něco, co by se zde neopakovalo https://my.housecope.com/wp-content/uploads/ext/514/vb3/showthread.php?t=16864
Podle míst zde https://my.housecope.com/wp-content/uploads/ext/514/vb3/showthread.php?t=17281

Naprosto souhlasím pro AMG buď 3mm nebo "brutální" power set.
dural 1,5mm by v tomto ohledu vypadal důstojněji.
Krása Krymu není v jeho pevnosti, nebo spíše v jeho strnulosti, ale v absenci potřeby péče a možnosti lhostejného postoje.
Zde nedávno Zhenya Slavutich velmi trefně řekl: „Krym má dno jako harmonika, celý zkosený pod náporem přehnaného výkonu motoru, ale přesto infekce chodí a neteče. Takže závěr lidí je jednoduchý - silná loď “, přibližně někde takhle.

A váleček tam byl kovový a válcovaný s ostrou hranou.

Naprosto souhlasím pro AMG buď 3mm nebo "brutální" power set.
dural 1,5mm by v tomto ohledu vypadal důstojněji.
Krása Krymu není v jeho pevnosti, nebo spíše v jeho strnulosti, ale v absenci potřeby péče a možnosti lhostejného postoje.
Zde nedávno Zhenya Slavutich velmi trefně řekl: „Krym má dno jako harmonika, celý zkosený pod náporem přehnaného výkonu motoru, ale přesto infekce chodí a neteče. Takže závěr lidí je jednoduchý - silná loď “, přibližně někde takhle.

A váleček tam byl kovový a válcovaný s ostrou hranou.

Dobré odpoledne všichni. Kdysi davno mi dali kryt poklopu z lodi 5m2 (pokud se nepletu) a protikus (ja ji tak rikam) z progess boatu za 0,5. Pro dnešek jsem se rozhodl udělat poklop na Krym. Protějšek z progresu je větší než poklop, kromě toho jsem ho už dostal rozřezaný na čtyři díly pro zkrácení. Je vizuálně vidět, že rozměry „odpovědi“ jsou různé, dvě strany (naproti sobě) každá 10 mm a dvě strany (naproti sobě) každá 20 mm. Kromě toho nevím, co s nimi udělali, ale v odpovědi nejsou žádné striktní úhly. Snažil jsem se vyrovnat, narovnat, - všechny stejné není žádný roh a všechny čtyři části (řezané) mají otvetki. Ukázalo se, že i když ne příliš 5-8 mm se v rozích neshoduje poloměr víka a "odezva". A obecně ji nemám rád, protože duše při „odpovědi“ nelže.

Nyní otázka zní: Pomozte radou, z čeho dát odpověď. Možná si to někdo vyrobil pro sebe, možná to viděl od souseda, možná jsou tam nějaké odkazy na výrobu, fotka, něco jiného. Pro sebe vidím roh 20mm-30mm, rozřezaný v rozích a ohnutý pod poloměrem krytu. Řezné body povařte s argonem a na horní část rohu, který bude pod víkem, vložte autotěsnění. Teoreticky by měl být vzduchotěsný.
Vyzval jsem "tuning" "s jejich" odpovědí "což je také z pokroku, za jejich slovy, která by s jejich velmi, velmi pilnou prací měla přijít. No, bude to někde v hodnotě 400 UAH. Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

a pak se uvidí.Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymObrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymObrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym... O kolik víc to bude stát "viditelné" si každý může domyslet.

Děkuji za odpovědi. Jakékoli informace budou vděčné. Vitalij.

  • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
    • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
    • členové
    • 929 příspěvků
      • město Irkutsk

    • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
      • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
      • členové
      • 2 548 příspěvků
        • Město: Angarsk

        Ron_OlS TIGem nemá smysl takto vařit, stále leze spousta černoty, něco takového lze přidat jen pumpičkou, nejlepší a nejspolehlivější varianta je nýtovat

        Tam už vařili plyn s tavidlem.

        Příspěvek byl upraven arkád: 23. dubna 2014 - 05:24

      • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
        • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
        • členové
        • 929 příspěvků
          • město Irkutsk

          Příspěvek byl upraven n-a-v dne: 24. dubna 2014 - 12:25

        • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
          • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
          • členové
          • 929 příspěvků
            • město Irkutsk

          • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
            • členové
            • 1 360 příspěvků
              • Město: Záporoží
              • Jméno: Alexey

              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              Ron_Ol (24. dubna 2014 - 02:41) napsal:

              Mám motorový člun "Krym" s motorem "Neptun-23". S lodí jsem spokojený, nicméně s ostrými zatáčkami, které se musí dělat v úzkých místech vodní plochy s lyžařem v závěsu, je motorový člun odfouknutý. Jak dosáhnout stabilního (bez prokluzu) zatáčení? Možná nainstalovat podélné schody? Zdá se mi, že mnoho fanoušků rychlé jízdy bude mít zájem se o tom dozvědět.

              Nedoporučujeme instalovat podélné stupně. Za prvé, je velmi obtížné dosáhnout těsného přiléhání rovin redanů ke spodnímu plášti, který v procesu provozu obdržel nevyhnutelné deformace; za druhé, bude obtížné udržet těsnost pouzdra kvůli četným vrtákům. Navíc podélné schůdky instalované na téměř rovném dně (slepá ulička na příčce je jen 4°) rychlost nejen nezvýší, ale naopak sníží.

              Podle našeho názoru je lepší použít metodu, kterou používají závodníci: nainstalovat malý kýl nebo dokonce dva šproty na polovinu délky navlhčeného dna. (Sportovci jej obvykle přesouvají na levou stranu. Když se plavidlo otočí doleva kolem otočných bójí, vzniká významný dodatečný moment sil, který pomáhá trupu vjet do zatáčky prakticky bez driftu. Posun šproty doleva způsobí je snazší vjet do levé zatáčky a nevytváří další vírové překážky před vrtulí.)

              Instalace šprotů na "Krymu" se nejlépe provádí v DP. Jeho maximální délka by neměla přesáhnout 250-300 mm a jeho výška by neměla přesáhnout 120-150 mm. Jeho tvar a místo instalace je lepší určit empiricky. V místě, kde je šprot instalován, by mělo být dno zesíleno, protože při ostrých zatáčkách na něj budou působit značné síly.

              Uri
              Podívejte se tedy na vše o krinalinách, sponsony jsou křídla kotle.
              Krinalíny

              Katran
              Měli jsme 4taktní suza motor na šneka. Hmotnost motoru 120 kg. Zavěsil. Tři + butor + benz 100 litas Na Agule se na startu hodinu nemohli dostat na skluz. Předali jsme šmurdyaka na další loď (foukali pivo, abychom snížili váhu Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              ) Zesílená a zvýšená příčka. Bully vařený, (crinalinov, sponsons) Nevím, jaká slova to jsou, ale asi to bylo všechno. Sada je velmi těžká. Maximálně 2 osoby, ale je těžké jet společně. Někde byly obrázky, které jsem nemohl najít. najdu add. V důsledku toho si nyní na Solara nechali motor pro sebe a loď byla prodána. Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              Hezký den Katrane! Díky za odpověď. A jak moc byla Susa na mé hlavě.
              Proč se obtěžovat viděl na YouTube video z Krymu pod měřítkem 6040 a Solar, podle mého názoru šel stejnou cestou Vladimír z Mezhdurechensku. Ale jakékoli obrázky na tuto otázku by byly žádoucí.

              prům
              Evgen4000, Na fóru je takové téma - o Krymu, podívejte se tam kamarád prodloužil Krym dalšímu mému kamarádovi!
              Na 30ke, vodní dělo, začal jsem vytahovat tři a začal vozit víc benzínu! Obecně se zvýšila nosnost a rychlost jednoho kilometru klesla o tři!
              Začal jsem vystupovat na kluzák, aniž bych potopil záď! Stačí jít a jít zrychlit!

              -B-
              udělal tak, ale je to poloviční opatření.

              pod vodní tryskou potřebujete normální tryskový člun.

              a dodělání zavražděného Krymu, zpevnění příčky a kompletu, olemování dna, krinolíny a tak dále - nakonec se ukáže, že to nebude o moc levnější než nový speciální člun, nabroušený pod zavěšeným vodním dělem, s tunel.

              Dokonce i vařit vlastníma rukama, nýtovat, vrtat atd. Vše je připraveno. Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              pod vodní tryskou potřebujete normální tryskový člun.

              a dodělání zavražděného Krymu, zpevnění příčky a kompletu, olemování dna, krinolíny a tak dále - nakonec se ukáže, že to nebude o moc levnější než nový speciální člun, nabroušený pod zavěšeným vodním dělem, s tunel.

              Ano, jsem v úplné úvaze.
              A to jako možnost pro takové vodní dělo, jako je moje nákupní centrum Merck 6040 4.
              Děkujeme za účast.

              AVS dobrý den!
              Existuje možnost stavět mosty s těmito lidmi?
              S pozdravem Evgeniy

              Srb
              Okopíroval zprávu soudruha prům odtud. Téma se ukazuje jako zajímavé.

              pod vodní tryskou potřebujete normální tryskový člun.

              a dodělání zavražděného Krymu, zpevnění příčky a kompletu, olemování dna, krinolíny a tak dále - nakonec se ukáže, že to nebude o moc levnější než nový speciální člun, nabroušený pod zavěšeným vodním dělem, s tunel.

              Pane ahoj!
              A pokud podrobně o tomto zařízení, co je na fotografii, co bylo dáno koulemi, může být odpověď od majitele lodi.

              Srb ahoj 1
              MOC DĚKUJI ZA MOSTY.
              Mluvil jsem s Anatolym, který se zabývá předěláváním Krymu, jen když tam věšeli motor Merck 30 na hlavu, je 25 na trysce, ale i tak říkají, že loď převezla více nákladu a snadněji zrychluje.
              Přehánějí to, ale to si zákazníci objednávají Délka tunelu od metru do 450 mm, hloubka do 80 mm. Objevily se informace, že velmi velký tunel nasává loď rychlostí až ke dnu, to je teoreticky, ale ve skutečnosti.
              Letos teprve jedou, Krym nyní pracuje na zavěšení Merka F6040 Jet. na protáhlý Krym.

              prům
              Evgen4000, Zváženo vodní dělo Krym Yamaha 30! Já sám jsem na něm nejel, řídil můj přítel! Ale řekl, že se ukázalo, že je to úplně jiná loď! Tunel byl 1100 mm dlouhý a 60 mm vysoký! Byl jsem přítomen Eugene vašemu včerejšímu telefonickému rozhovoru s Anatolym! Dva Krym se ukázaly být stejné a třetí podle velikosti zákazníka!

              prům
              Evgen4000, Krym bych také olemoval podél okrajů tunelu dvěma smrkovými prkny bez uzlů a dostal bych lyže na šotolinu! Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              Ale všem bylo líto díry v jejich lodi! I když díry jsou pak na Krymu elementární svařit! Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              Evgen4000
              prům, +
              AMS proč zrovna smrk a jak tlustý.

              prům
              Evgen4000No v zásadě můžete použít i jiné druhy dřeva, jen aby byly pružné, na formování dna!
              Dva centimetry tlusté! Kamarád vylezl na léto na řeku a pak se muselo upravit dno! A desky můžete jednoduše vyměnit později a mají svou vlastní tuhost! Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              Dík! Myšlenka je to zajímavá a není drahá, budu přemýšlet.
              A když Anatoly dá Krym pod Merck 6040 k testování.
              A když jsem vážil 30 na hlavě, znamená to 25 na tryskáči a loď jede, tak co?
              S pozdravem!

              prům
              Evgen4000, Dnes jsem volal kamarádovi a kontroloval rychlost na 30k vodním dělu! Krátký Krym tolik nákladu nevyvezl! Dva lidé, každý 90 a 130 kilogramů, 90 benzinů a ten mudl s plnou bundou jel 30 na už tak dlouhém Krymu!

              Loď bude odvezena hluboko pod 60 a myslím, že informace nebudou brzy k dispozici!

              Evgen4000
              Zdravím všechny Tuguny z Dalniy! Zde jsou první výsledky na Krymu, které přináším vašemu soudu

              Evgen4000
              Něco na všech fotkách hned nesedí, stále formuji

              Uri ahoj! Podívejte se na výsledky, pravda na Krymu na fotce ještě neskončila, asi budete muset napsat jiné téma.

              prům
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymEvgen4000, Toto je nákladní auto! Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              Katran
              Evgen4000, Dobrý čas. Práce byla provedena velmi rozsáhle a vše není špatné. Začátek tunelu je ale velmi vysoký, soudě podle fotografie, cm 8-10. To může narušit přípravu směsi vody pro turbínu. Totiž tvorba bublin. Což povede k sevření a kroucení motoru do zběsilých otáček. na fotce nahoře (fotka vzhůru nohama), i když je špatně vidět, tunel začíná malým poklesem.
              Toto je můj osobní názor. Upozorňuji ale na to, že je stále otevřeno a lze něco změnit. Snad ještě někdo přidá své komentáře. Čekáme na úspěšné dokončení testů. Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


              Zadejte délku, šířku, výšku tunelu. A jak moc se zvětšila velikost lodi.

              Datum registrace: 23.-14. června

            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymOdeslat PM
              • Město: Novokuzněck-Barnaul
              • Mohu být nápomocný: Alarm

              Můj proces tedy začal.
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


              Překližka označená a odřezaná
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


              Další fází je impregnace a nátěr překližky, vyztužení hliníkovým rohem sestavy a rozložení palubní desky.
              Hmm Američané uvalili sankci na správnou orientaci fotografií pořízených z gadgetů Applu.

              Datum registrace: 23.-14. června

            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymOdeslat PM
              • Město: Novokuzněck-Barnaul
              • Mohu být nápomocný: Alarm

              Datum registrace: 23.-14. června

            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymOdeslat PM
              • Město: Novokuzněck-Barnaul
              • Mohu být nápomocný: Alarm

              Datum registrace: 23.-14. června

            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymOdeslat PM
              • Město: Barnaul
              • Užitečné: ruční montáž tyče

              Musím nějak zesílit upevňovací bod navijáku?

              Nezbytně potřebné. Slitina AMG je měkká - časem povede bez výztuže.

              Datum registrace: 22.-14. června

              Musím nějak zesílit upevňovací bod navijáku?

              Taky - radím ti to posílit. Navíc - bezesporu.

              I když naviják na Krymu neschvaluji.

              Datum registrace: 23.-14. června

            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymOdeslat PM
              • Město: Novokuzněck-Barnaul
              • Mohu být nápomocný: Alarm

              Datum registrace: 23.-14. června

              Pro palubní desku byly vytvořeny zářezy. Udělejte krok na panelu, na cestách nic neuletí.

              Datum registrace: 23.-14. června

            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymOdeslat PM
              • Město: Novokuzněck-Barnaul
              • Mohu být nápomocný: Alarm

              Udělejte krok na panelu, na cestách nic neuletí.

              V plánech by měly být dveře. Pokud rozpočet nestačí, pak si určitě poslechněte rady.
              Opravdu si u nás můžete koupit námořní vinyl na podlahu?

              Datum registrace: 23.-14. června

              V plánech by měly být dveře.

              A rozhodl jsem se, že neudělám branku, ale postrčím schůdky k desce podél okrajů skla, začal jsem dělat, bude to zajímavé - zveřejním obrázky.

              Datum registrace: 23.-14. června

            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymOdeslat PM
              • Město: Novokuzněck-Barnaul
              • Mohu být nápomocný: Alarm

              Datum registrace: 23.-14. června

            • Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi KrymOdeslat PM
              • Město: Novokuzněck-Barnaul
              • Mohu být nápomocný: Alarm

              Dlouho očekávaný balíček dorazil z Moskvy. Zatímco dny čekání trvaly, připravovaly se nábojnice.
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


              Šel jsem přijmout hovor z Energy. Náklad byl šokován. Dle přepravního listu váha nákladu 2,2 kg, dva kusy.
              Po přijetí se ukazuje, že náklad byl dodatečně zabalen. Hmotnost balení 15 kg.
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
              Každé místo je zabaleno v dřevěné rakvi. První balíček obsahoval háček.
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym

              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym


              V druhé maličkosti
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
              Dnes je namontován volant, kapitánské křeslo, odšroubovány kliky (opískuji), srovnána hluboká promáčklina v přídi, demontovány dveře do výklenku přídě.
              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym
              V nejbližší době čeká loď svařování. Vyztužení příčky a přídě pod navijákem.
              Jak se ukázalo, 13stopý kabel se ukázal být pro mé úkoly trochu krátký (14stopý kabel by byl příliš dlouhý), optimálně 13,5. Bez požadavků, 13 stop sám. Foto jak se kabel dostal příště.

              Díky pečlivé práci specialistů Lodka 44 mají nyní majitelé motorového člunu Krym možnost zakoupit a nainstalovat sklo opracované z nového profilu.
              Charakteristickým rysem designu je přítomnost pryžového těsnění a také jedinečný design, který vylučuje jakýkoli kontakt zasklívacího prvku s profilem a upevňovacími prvky. Hlavním důvodem poškození zasklení původního rámu na lodi „Krym“ byly prvky připevnění k profilu, v kontaktu s organickým sklem a nakonec vedly k prasklinám.
              Tuto možnost zasklení je možné objednat v odpovídajících sekcích katalogu naší webové stránky.

              Oprava tohoto člunu probíhala ve dvou etapách.
              V létě zákazník za pomoci specialistů naší firmy namontoval sklo, nádrž, elektriku, vyztužil příčku a vybavil loď transportní markýzou.
              V lednu 2014 práce pokračovaly, po kterých loď získala zcela jiný vzhled.
              Trup byl nalakován, sedadla v prostoru pro cestující čalouněna (potahy na tovární sedadla lodi „Krym“ lze vždy objednat v příslušné sekci našeho webu).

              Práce dokončeny v září 2017

              Práce dokončeny v květnu 2017

              Práce dokončeny v červenci 2013

              Práce dokončeny v červenci 2013

              Tovární provedení oblouků má řadu nevýhod. Příliš nízké provedení umožňuje používat markýzu pouze k přenocování nebo parkování. A také velká mezera mezi oblouky a malý poloměr oblouků vedou k hromadění vody.

              Oblouky vyráběné firmou Lodka44 jsou navrženy s ohledem na nedostatky továrního provedení a přání zákazníků. K dispozici je vyšší konstrukce, která vám umožní pohodlně sedět v lodi při pohybu a parkování.

              Markýza se připevňuje na čelní skla lodi, takže tvar a velikost markýzy přímo závisí na čelním skle. Při výměně skel je nutná i výměna markýzy.

              Plánovat dopředu. Pokud máte pocit, že vaše čelní skla bude v dohledné době potřebovat vyměnit, doporučujeme to udělat hned s nákupem markýzy.

              Ke každé markýze vyrobené "Boat44" je přiložen podrobný návod k instalaci markýzy, oblouků a skel. V průběhu let jsme analyzovali všechny typické chyby a potíže, se kterými se naši klienti potýkají, a proto jsme v návodu podrobně popsali každý krok montáže markýzy s fotografiemi.

              Termín výroby skel a markýz pro sériové tuzemské lodě ve firmě "Lodka44" je dnes 14 pracovních dnů od data objednání. Po zadání objednávky Vás budou naši manažeři kontaktovat a informovat Vás o přesném datu odeslání Vaší objednávky. Dodací lhůta přímo závisí na vaší poloze a způsobu doručení. V průměru jsou dodací lhůty na území Ruska od 3 do 10 dnů.

              Jakýkoli z našich produktů můžete vrátit do 2 týdnů od data obdržení bez udání důvodu.
              Jsme si jisti svou prací a kvalitou našich výrobků.

              Na všechny naše markýzy také poskytujeme záruku 1 rok. Během celé záruční doby Vám v případě závad látky nebo jiných závad markýzu zdarma vyměníme nebo Vám vrátíme peníze.

              Ano, platba na dobírku při převzetí je možná při doručení ruskou poštou a přepravní společností DPD. Je třeba mít na paměti, že při použití dobírky bude celková cena objednávky vyšší než u jiných platebních metod.

              Objednávku můžete zaplatit jakýmkoli způsobem, který vám vyhovuje: v hotovosti při vyzvednutí nebo při převzetí na poště, plastovými kartami Visa / Mastercard, podle účtenky Sberbank a také pomocí Yandex.Money, RBK.Money e -peněženky, KONTAKTNÍ systémy převodu peněz a salony Svyaznoy a Euroset.

              Průměrné náklady na doručení v Rusku jsou 400-1200 rublů, v závislosti na regionu a vybrané dopravní společnosti.

              Seznam měst, kam zasílají objednávky dopravní podniky, je omezený. S cenami a dodacími podmínkami přepravních společností se můžete seznámit přímo na webových stránkách společností nebo při objednávce v košíku.

              Doručení objednávky přepravní společností je provedeno po obdržení finančních prostředků ve 100% výši. Při dodání prostřednictvím DPD je k dispozici možnost dobírky.

              Doručení přepravní společnosti v Kostromě je zdarma.

              Jakýkoli z našich produktů můžete vrátit do 2 týdnů od data obdržení bez udání důvodu.

              Jsme si jisti svou prací a kvalitou našich výrobků.

              Do dvou týdnů od nákupu máte možnost objednávku vrátit a na všechny naše markýzy poskytujeme záruku 1 rok.

              Staré tovární brýle byly vyrobeny v sériové výrobě SSSR. Byly vyrobeny kvalitně, ale postupem času má vše tendenci chátrat a stárnout, takže mnoho továrních čelních skel je poškozených nebo vůbec nedochovaných.

              Naše konstrukční oddělení neustále modernizuje a zdokonaluje skleněné a zasklívací rámy pro všechny sériové tuzemské lodě. Sklo z produkce "Lodka44" se dělí na "Standard" a "Premium".

              Zasklení "Standard" je z hlediska technologických vlastností co nejblíže továrnímu sklu, na výšku plně odpovídá továrnímu analogu. Boční strana skla je prodloužená. Sada obsahuje zasklívací rámeček, leštěné nerezové panty, přítlačné sloupky. Zasklení je vyrobeno z 3mm monolitického polykarbonátu.

              Čelní skla "Premium" jsou vlastním vývojem konstrukčního oddělení společnosti "Lodka44". Již několik let zjišťujeme mezery a provádíme průzkumy u našich klientů. Podařilo se nám spojit moderní technologický vývoj, pevné odolné materiály a zkušenosti automobilových designérů. Výsledkem pečlivé práce je sklo „Premium“.

              Hlavním rozdílem mezi skly "Premium" ze sady "Standard" je nový vysokopevnostní hliníkový profil lemování skla a nová organická ("Premium-A") a tvrzená ("Premium-K") skla o tl. 5 a 4 mm. Na rozdíl od sad „Standard“, ve kterých jsou skla vyrobena z polykarbonátu, jsou sady „Premium“ odolnější, odolnější vůči mechanickému namáhání, také průhlednější a působí estetičtěji.

              Velikosti skla... Pro každý model sériové lodi jsme vybrali optimální velikosti skel pro jejich pohodlné a odolné používání. Jsou jiné než ty tovární. Jsou větší a pohodlnější na používání lodi.

              Skleněné lemování vyrobeno z vysoce kvalitního hliníkového profilu. Nemusíte se bát škrábanců a drobných poškození. Je mnohem pevnější a odolnější než tovární, vysoce odolný proti mechanickému namáhání.

              Instalace... Díky technologickému provedení skleněného lemování nemusíte strávit několik hodin jeho instalací. Připravili jsme to tak, aby vaše úsilí bylo minimální. A samozřejmě ke každé sadě brýlí v sadě jsou připojeny podrobné pokyny pro instalaci čelních skel.

              Vzhled... Každý, kdo viděl nové brýle Premium, si je bezpochyby vybral. Navenek i z hlediska technických vlastností jsou podobné automobilům.Lze je také snadno malovat, takže můžete své lodi dodat ohromující vzhled.

              Pro rychlý výstup na záď jsou nutné integrované dveře na zasklení lodi. Často na vodě dochází k situacím, kdy potřebujete rychle něco opravit nebo sebrat z přídě lodi. Pohyb do strany čelním sklem není vždy bezpečný, protože loď má rolovací konstrukci.

              Důležité: při objednávce brýlí s brankou poskytněte v markýze možnost "ventil ve střeše" pro snadný výstup z lodi brankou.

              Kompletní s předními skly Lodka44 přikládáme podrobný návod na instalaci nových skel. V průběhu let jsme analyzovali všechny typické chyby a potíže, se kterými se naši klienti potýkají, a proto jsme v pokynech podrobně popsali každý krok instalace skla s fotografiemi.

              Termín výroby skel a markýz pro sériové tuzemské lodě ve firmě "Lodka44" je dnes 14 pracovních dnů od data objednání. Po zadání objednávky Vás budou naši manažeři kontaktovat a informovat Vás o přesném datu odeslání Vaší objednávky. Dodací lhůta přímo závisí na vaší poloze a způsobu doručení. V průměru jsou dodací lhůty na území Ruska od 3 do 10 dnů.

              Jakýkoli z našich produktů můžete vrátit do 2 týdnů od data obdržení bez udání důvodu.

              Jsme si jisti svou prací a kvalitou našich výrobků.

              Video (kliknutím přehrajete).

              Na všechny naše brýle také poskytujeme záruku 1 rok. Během celé záruční doby vám v případě vad látky a jiných vad brýle zdarma vyměníme nebo vám vrátíme peníze.

              Obrázek - Udělej si sám oprava dna lodi Krym foto-pro-místo
              Ohodnoťte článek:
              Školní známka 3.2 kdo hlasoval: 84